Darmowe gry, gry online! gry! Darmowe gry online. Gry darmowe online. Najlepsze gry MMO w jednym miejscu, graj teraz. Ranking Polskich Stron Internetowych
Robomaniac
Rozwijaj swojego robota! 

Swojego robota możesz rozwijać na wiele sposobów, zarówno wyposażając go w coraz lepszy ekwipunek, jak i wymieniając jego baterię. Krok po kroku będziesz piął się w rankingu coraz wyżej i staniesz się coraz bardziej wpływowym robotem w świecie Centerra. Zdobywaj przedmioty, tocz pojedynki i poznaj innych znajomych, by zebrać grupę robotów i stworzyć gildię robotów. Ważne, byś cały czas otrzymywał coraz potężniejsze przedmioty, które spowodują, że Twój bot będzie coraz sprawniejszy w walce. 
 
Niesamowity miks RPG i sportu! 

Twórcy gry idealnie połączyli rozwiązania RPG i różne rozwiązania, które znamy z menadżerów sportowych. Produkcja łączy najlepsze cechy gatunków, by stworzyć coś czego jeszcze nie nigdy nie było. Rozwijanie swojego bota, a potem partycypacja w ekscytujących zawodach, to unikalne cechy darmowej gry online Robomaniac. Tylko najaktywniejsi gracze mogą awansować na coraz wyższe ligi, które odblokowują z kolei coraz bardziej atrakcyjne nagrody. Atrakcyjne nagrody to z kolei jeszcze więcej bonusów, pieniędzy, które otworzą drogę do jeszcze wyższych pozycji w grze. Rywalizując będziesz piął się coraz wyżej w hierarchii zrobotyzowanego społeczeństwa na Centerze. 

 Stań się częścią społeczności 

Używaj zróżnicowanej taktyki, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty w rywalizacji z innymi graczami. Handel częściami robotów, dynamiczne bitwy w ligach, turniejach i poczucie ostrej i emocjonującej rywalizacji – jesteś szefem swojego warsztatu, laboratorium badawczego oraz sojuszu! Pamiętaj, że nigdy nie będziesz sam w grze Robomaniac - inni gra czekają na Twój ruch! Opcji spędzenia czasu w grze Robomaniac jest bardzo dużo i jeśli chcesz zrobić sobie przerwę od pojedynków, zajmij się rozwijaniem kontaktów i poszukiwaniem znajomych. Pomoc gry czuwa nad zasadami fair play i oferuje niezbędną pomoc w wypadku jakichkolwiek pytań i problemów. 
 
Rządzić może tylko jeden! 

Przetrwają najsilniejsi i najlepiej zaadoptowani do warunków, dlatego nie spoczywaj na laurach, ale bez przerwy rozwijaj i ulepszaj swojego bota. Masz pod ręką bardzo wiele możliwości, dlatego nie trać czasu i staraj się je jak najlepiej wykorzystać. Tocz pojedynki regularnie i codziennie wygraj odpowiednią ilość pojedynków, które podniosą Twoje miejsce w wewnętrznych rankingach gry. Spośród wielu typów przedmiotów, znajdziesz słabsze i mocniejsze, ale na najpotężniejsze z nich są tylko dla wybranych. Zostań prawdziwym mistrzem walk robotów i zmierz się z mechanicznymi przeciwnikami już teraz. Pamiętaj, że rządzić Centerrą może tylko jeden bot i to właśnie będzie Twój bot! 

Turnieje i rywalizacja! 

Udział w turniejach jest jedną z najważniejszych elementów aktywności podczas rozgrywki w Robomaniac. Należy stale ulepszać swojego robota, by ten, cały czas stawał się lepszy i pokonywał wymagających rywali. Inni gracze są i zawsze będą najtrudniejszymi przeciwnikami, więc jak gdy rozpoczynasz przygodę w trybach gracz kontra gracz, musisz być przygotowany na 100%. Każda wygrana walka stawia Cię w uprzywilejowanej pozycji i wpływa znacząco na Twój ostateczny wynik w turnieju. A co oznacza wygrana? Duży prestiż i rosnąca popularność, ale nie tylko. Najważniejsze są bardzo ciekawe nagrody, które spożytkujesz, by ulepszyć swojego mechanicznego pupila.

Ekscytujące misje

 Osobnym modułem gry są misje na które wysyłasz swojego bota. Nie każda misja kończy się powodzeniem, więc powinieneś wyruszyć tylko, gdy Twój robot jest na nie wystarczająco przygotowany. Podczas ich wykonywania, zmierzysz się z bardzo różnym typem przeciwników, wliczając to: gigantyczne i metalożerne robale, dzikich barbarzyńców zamieszkujących Centerrę czy wielkie owady. W misjach pojawiają się również bossowie, a starcie z nimi należy do wyjątkowo trudnych, ale i emocjonujących. Odblokuj 5 obszarów, z których każdy posiada unikalne misje, przeciwników i nagrody oraz stopień trudności.

 Zróżnicowany sprzęt 

 Podczas swoich przygód w bajecznym świecie Centerry, odnajdziesz wiele przedmiotów, które zostały skategoryzowane w kilka typów pod kątem ich siły. Co ciekawe, każdy z przedmiotów możesz ulepszyć na kilka sposobów i jednocześnie musisz dbać o ich stan używalności. W produkcji Robomaniac, będziesz miał bardzo wiele okazji do zdobycia wymarzonego ekwipunku, który umożliwi Twojemu botowi osiągnięcie olbrzymiej potęgi. By kupić lepszy ekwipunek odwiedzaj sprzedawcę, którego oferta powinna przypaść Ci do gustu. Mądrze korzystać z opcji targowania, która obniża cenę przedmiotu, ale nie zawsze kończy powodzeniem. Świat gry Robomaniac czeka na wszystkich śmiałków! 

Zagraj w Robomaniac za darmo i przeżyj niesamowitą przygodę w świecie walk robotów!

funhub.pl/
Tagi: sport , MMORPG ,